Προθερμαίνω το φούρνο στους 180° στον αέρα.
Σε ένα μπολ αναμιγνύω το χυμό πορτοκαλιού και τη σόδα και ανακατεύω λίγο για να αφρίσει. Προσθέτω το γάλα, το λάδι, το ξύσμα, τη βανίλια, το μαχλέπι και την κανέλα και ανακατεύω με το σύρμα.
Προσθέτω τη ζάχαρη και σταδιακά ρίχνω το αλεύρι για να ενσωματωθεί πλήρως και να γίνει το μίγμα ομοιογενές.
Τέλος προσθέτω τους ξηρούς καρπούς χοντροκομμένους και ανακατεύω να απλωθούν ομοιόμορφα στη ζύμη.
Απλώνω τη ζύμη σε λαδωμένο στρογγυλό ταψί 24-26 εκ και ψήνω για περίπου 40 λεπτά.
Μόλις ψηθεί και έρθει σε θερμοκρασία περιβάλλοντος τη γυρίζω ανάποδα και βάζω προσεκτικά το φλουρί.
Περιμένω να κρυώσει και επικαλύπτω με τη γαρνιτούρα της επιλογής μου.